Ak Parti Erzincan İL Başkanlığı tarafından Muharrem ayının sona ermesi nedeniyle Cumhuriyet Meydanında vatandaşlara aşure ikramında bulunuldu.

731761514 10240074493787747 1746731731030072173 N

Programa Ak Parti İl Başkanı Alpay Kabadayı, Merkez İlçe Başkanı Av. Lokman Okumuş, Kadın Kolları, Gençlik Kolları, parti yöneticileri ve vatandaşlar katıldı. Kazanlarda pişirilen aşureler yüzlerce kişiye ikram edildi.

731423601 10240074494387762 1544533739362958112 N

Etkinlik hakkında açıklamada bulunan Ak Parti İl Başkanı Alpay Kabadayı; “Muharrem ayının bereketini ve paylaşmanın güzelliğini hemşerilerimizle birlikte yaşadık.

Aşuremizi sadece paylaşılan bir lezzet değil, gönülleri birleştiren bir muhabbet vesilesi olarak gördük.

Bu güzel organizasyonu tertip eden, Kültür ve Sanat Politikaları Birim Başkanımız Sinan Göksu’ya ve emeği geçen tüm yöneticilerimize teşekkür ediyorum.

Birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularımız daim olsun.” İfadelerine yer verdi.

Muhabir: Semih PEKER