Erzincan’ın İliç ilçesi Belediye Başkanı Mehmet Elçi geçirdiği rahatsızlık sonucu Erzincan Mengücek Gazi Eğitim Araştırma Hastanesinde tedavi altına alındı.

Erzincan Valisi Hamza Aydoğdu, Başkan Elçi’yi ziyaret ederek İl Sağlık Müdürü Dr. Cihan Tekin ve Başhekim Prof. Dr. Ufuk Kuyrukluyıldız’dan bilgi aldı.

Vali Aydoğdu Başkan Elçi’ye geçmiş olsun dileklerinde bulundu.

Muhabir: Semih PEKER