Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı Erzincan Bölge Müdürü Mert Ödeş, Erzincan Gazeteciler Cemiyeti’ne iadeiziyarette bulundu.
Erzincan Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Zeki Demirbaş ve kentte görev yapan gazetecilerle bir araya gelen Ödeş, ziyaret kapsamında basın mensuplarıyla tek tek sohbet ederek görüş ve taleplerini dinledi.
Samimi bir atmosferde gerçekleşen ziyarette yerel basının durumu, gazetecilerin karşılaştığı sorunlar ve medya sektörüne ilişkin güncel konular ele alındı. Karşılıklı fikir alışverişinin yapıldığı görüşmede, basının kamuoyunun doğru bilgilendirilmesindeki rolü ve kurumlar arası iletişimin önemi üzerinde duruldu.
Erzincan Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Zeki Demirbaş, nazik ziyaretlerinden dolayı Bölge Müdürü Mert Ödeş’e teşekkür ederken, yerel basının güçlenmesi adına gerçekleştirilen istişarelerin önemine dikkat çekti.
Ziyaret, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafıyla sona erdi.





