Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından organize edilen Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Futbol Grup Müsabakalarında Erzincan’ı temsil eden takımlar başarılı performanslarıyla dikkat çekti. Turnuva boyunca rakiplerine karşı üstün mücadele ortaya koyan Erzincan Kız Futbol Takımı ve Erkek Futbol Takımı grup aşamasını zirvede tamamladı.

Müsabakalar sonunda Erzincan Kız Futbol Takımı Bölge 1’incisi olurken, Erkek Futbol Takımı da aynı başarıyı göstererek Bölge 1’inciliğini elde etti. Her iki takım da aldıkları sonuçlarla Türkiye Yarı Finallerine katılmaya hak kazandı.

Başarı sonrası açıklamada bulunan Hamza Aydoğdu, sporcuları ve antrenörleri tebrik ederek, “Sahada yüreğini ortaya koyan sevgili sporcularımızı ve onları yetiştiren kıymetli antrenörlerimizi yürekten tebrik ediyor, yarı finallerde başarılarının devamını diliyorum. Yolunuz açık olsun çocuklar” ifadelerini kullandı.

Erzincan, genç sporcularının elde ettiği bu önemli başarıyla bir kez daha adından söz ettirdi.