Erzincanspor Kulübü Başkanı Alaattin Yavuz Güneş, kulübün geleceğini şekillendirecek altyapı çalışmalarıyla ilgili önemli açıklamalarda bulundu. Ajans Erzincan’da yayınlanan Söylemezsek Olmaz "Erzincanspor Özel" programına konuk olan Başkan Güneş, Türk futboluna yeni yetenekler kazandırmak amacıyla başlatılan altyapı seçmelerinin yoğun ilgi gördüğünü söyledi.

Kulüp bünyesinde sürdürülen altyapı organizasyonunda antrenörler Fatih Ciminli ve Ahmet Taşkıran titiz bir çalışma yürütürken, geleceğin futbolcularını belirlemek amacıyla gerçekleştirilen seçmelere büyük katılım sağlandı.

Sadece Erzincan’dan değil, Türkiye’nin farklı illerinden de çok sayıda genç futbolcu seçmelere katıldı. Kahramanmaraş, Sinop, İstanbul ve Kars’tan gelen sporcular, Erzincanspor forması giyebilmek için yeteneklerini sergiledi.

Başkan Alaattin Yavuz Güneş, altyapının kulübün geleceği açısından hayati önem taşıdığını belirterek bölgedeki tüm kulüplere çağrıda bulundu ve genç sporcuları seçmelere katılmaya davet etti.

Güneş açıklamasında, geçmişte ekonomik nedenlerle kapatılan U19 takımının kulüp adına önemli kayıp olduğunu ifade ederek, “Eğer U19 takımı kapatılmamış olsaydı bugün A takımın değişmez oyuncuları altyapımızdan yetişmiş olacaktı. Biz hedefimizi belirledik. 2 veya 3 yıl sonra dışarıdan transfer yapmayacağız. Akademimizi buna göre kuracağız” dedi.

Kulüp olarak uzun vadeli bir yapılanma hedeflediklerini belirten Güneş, Erzincanspor altyapısını Türkiye’de örnek gösterilecek seviyeye taşımak istediklerini ifade ederek iddialı konuştu.

Başkan Güneş, “Öyle bir akademi kuracağız ki belki de bir gün Türkiye A Milli Futbol Takımı bizim tesislerimize gelecek, akademimizde kamp yapıp antrenman gerçekleştirecek” sözleriyle projelerinin büyüklüğünü ortaya koydu.

Erzincanspor’da başlatılan altyapı hamlesi, kulübün geleceğini kendi yetiştirdiği futbolcular üzerine kurma hedefinin en önemli adımlarından biri olarak görülüyor.