ERZİNCAN

Erzincanspor'da Kurban Kesilip Dualar Edildi

Erzincanspor, yeni sezon öncesinde kulübe kazandırılan yeni takım otobüsünü düzenlenen törenle kamuoyuna tanıttı.

Abone Ol

Kulüp tesislerinde gerçekleştirilen programda kurban kesilerek yeni sezonun kazasız, belasız ve başarılarla geçmesi için dualar edildi.

Tören öncesinde kulübün yeni takım otobüsü ile mevcut otobüsü yan yana sergilenerek basın mensuplarına tanıtıldı. Programa kulüp yönetimi, teknik heyet ve basın mensupları katıldı. Yapılan duaların ardından kurban kesilerek yeni sezon öncesinde birlik, beraberlik ve başarı temennilerinde bulunuldu.

Programda konuşan Erzincanspor Kulüp Başkanı Alaattin Yavuz Güneş, yeni takım otobüsünün kulübe kazandırılmasına katkı sağlayan Kültür ve Turizm Bakan Yardımcısı Batuhan Mumcu ile Erzincan Belediye Başkanı Bekir Aksun'a teşekkür etti.

Yeni sezonda şampiyonluk hedefiyle yola çıktıklarını belirten Başkan Güneş, "İnşallah Erzincan'da birlik ve beraberlik içerisinde, ilçelerimizin de desteğiyle Erzincanspor'umuzu bu sezon hak ettiği şampiyonluğa ulaştıracağız. Yeni otobüsümüzün kulübümüze hayırlı olmasını diliyor, başarılı ve kazasız belasız bir sezon temenni ediyorum." ifadelerini kullandı.

Tören, yeni takım otobüsünün basın mensupları tarafından görüntülenmesinin ardından sona erdi. Kulüp yönetimi ise yeni sezon öncesinde camiaya birlik ve beraberlik çağrısında bulundu.