TFF 2. Lig’de yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Erzincanspor’da, yeni yönetimin hayata geçirdiği önemli projelerden biri daha tamamlandı. Kulüp bünyesine kazandırılan yeni takım otobüsü akşam saatlerinde Erzincan’a gelerek şehir turu attı.
2025 model olarak temin edilen ve kulübün renkleri ile özel cephe giydirmesi yapılarak kullanıma hazır hale getirilen modern takım otobüsü, şehir merkezinde taraftarlarla buluştu. Şehir turu sırasında vatandaşların yoğun ilgisiyle karşılaşan otobüs, Erzincanspor taraftarları tarafından büyük beğeni topladı.
Kulübün yeni yönetiminin göreve gelmesinin ardından gerçekleştirilen bu yatırım, hem takımın ulaşım konforunu artıracak hem de kurumsal kimliğe önemli katkı sağlayacak.
Yeni sezona güçlü bir yapılanmayla girmeyi hedefleyen Erzincanspor’da atılan bu adım, taraftarlar arasında da heyecan oluştururken, kulübün geleceğine yönelik olumlu mesajlar verdi.





