Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Mühendislik Fakültesi İnşaat Mühendisliği Bölümü öğretim üyesi Halim Ferit Bayata Profesör unvanı aldı.

Ulaştırma Anabilim Dalı'nda görev yapan Bayata, 2018-2021 yılları arasında üniversitenin Genel Sekreteri olarak görev yaptı. Kızılay Erzincan Şube Başkanlığı görevini de yürüten ve 30 Haziran 2021 tarihinde doçentlik kadrosuna atanan Bayata Profesör unvanı aldı.

Bayata yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi; “Bugün, akademik yolculuğumun en onurlu duraklarından biri olan Profesörlük kadrosuna atanmış olmanın gururunu ve mutluluğunu yaşıyorum. Bu unvan, sadece bir akademik derece değil; ülkemize, milletimize ve geleceğimiz olan gençlerimize daha azimle hizmet etme sözüdür.

Bu meşakkatli yolda, milli ve manevi değerlerimizi rehber edinerek ilerlerken destek veren herkese çok teşekkür ederim. Sabırları ve sevgileriyle her daim yanımda olan kıymetli eşime, varlığıyla güç veren canım oğluma ve dualarını benden hiçbir zaman esirgemeyen anneme, arkadaşlarıma, dostlarıma, kardeşlerime şükranlarımı sunuyorum.

İlim yolunda, vatanımıza ve köklerimize sadakatle daha nice güzel işlere imza atmak dileğiyle.”

Ajans Erzincan Medya Merkezi olarak Halim Ferit Bayata’yı tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz.

Muhabir: Semih PEKER