Erzincan’ın Kemah ilçesinde Muharrem Ayı dolayısıyla Aşure Günü etkinliği düzenlendi. Kemah’ta gerçekleştirilen program, Gülabibey Camii bahçesinde yoğun katılımla yapıldı.

729099260 37058499990415036 5701883456577880516 N

Programa Kemah Kaymakamı Resul Tutay, Belediye Başkanı Cevdet Bayram, ilçe protokolü ve çok sayıda vatandaş katıldı. Etkinlikte birlik, beraberlik ve paylaşma kültürünü simgeleyen aşure kazanları dualar eşliğinde vatandaşlara ikram edildi.

732196828 37058499870415048 8935748266115728354 N

Cami bahçesini dolduran ilçe halkı, düzenlenen programdan memnuniyet duyarken, Muharrem Ayı’nın manevi atmosferi Kemah’ta yoğun şekilde hissedildi.

Muhabir: Semih PEKER