Erzincan Milletvekili Süleyman Karaman, bölgede yürütülen ulaşım yatırımlarını değerlendirmek ve devam eden projelerin hızlandırılmasını sağlamak amacıyla Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu’nu Ankara’da ziyaret etti.
Gerçekleşen görüşmede, Erzincan AK Parti MKYK Üyesi ve önceki dönem Erzincan Milletvekili Burhan Çakır ile Erzurum Milletvekilleri Selami Altınok, Fatma Öncü, Mehmet Emin Öz ve Abdurrahim Fırat da yer aldı.
Bölgesel Ulaşım Yatırımları Ele Alındı
Ziyarette, Erzincan ve bölge genelinde devam eden ulaştırma projeleri, planlanan yatırımlar ve çözüm bekleyen konular detaylı şekilde değerlendirildi. Bölgenin kalkınması açısından ulaşım altyapısının stratejik önem taşıdığı vurgulandı.
Milletvekili Süleyman Karaman, görüşmeye ilişkin yaptığı değerlendirmede, Erzincan ve bölge ihtiyaçlarının öncelikli olarak ele alındığını belirterek, ulaşım ağının güçlendirilmesine yönelik çalışmaların kararlılıkla sürdüğünü ifade etti.
“Teşekkür Ediyoruz”
Karaman, Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu’na gösterdiği ilgi ve desteklerden dolayı teşekkür ederek, bölge milletvekilleriyle birlikte uyum içinde çalışmaya devam edeceklerini dile getirdi.
Bölgenin kalkınması için çalışmaların süreceğini vurgulayan Karaman, “Ülkemiz ve bölgemiz için üretmeye ve hizmet etmeye devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.





