Erzincan’da hizmet vermeye başlayan Av. Ayşe Busel Dağlar Özçelik Hukuk Ofisi’nin açılış programı yoğun katılımla gerçekleşti.

Açılışa Belediye Başkanı Bekir Aksun, İl Sağlık Müdürü Dr. Cihan Tekin, İl Genel Meclisi Başkanı Mehmet Cavit Şireci, Ak Parti İl Başkanı Alpay Kaybadayı, Ülkü Ocakları Başkanı Kadir Özger, eski Belediye Başkanı Yüksel Çakır, bazı kurum amirleri, STK temsilcileri ve kalabalık bir davetli topluluğu katıldı.

Dualar eşliğinde yapılan açılışın ardından hayırlı olsun dileklerinde bulunuldu.

Ajans Erzincan Medya Merkezi olarak Av. Ayşe Busel Dağlar Hukuk Ofisinin hayırlı olmasını diliyoruz.

Muhabir: Semih PEKER