İl Sağlık Müdürü Dr. Cihan TEKİN başkanlığında, il genelinde sağlık hizmetlerinin daha etkin ve koordineli sunulması amacıyla değerlendirme ve koordinasyon toplantısı gerçekleştirildi.
İl Sağlık Müdürlüğü yöneticileri, hastane başhekimleri, hastane müdürleri ve Hastane HAP sorumlularının katılımıyla düzenlenen toplantıda; Sevkleri Değerlendirme ve Denetleme Komisyonu ile Acil Sağlık Hizmetleri Koordinasyon Komisyonu (ASKOM) gündemleri ele alındı. Ayrıca Yerel Düzey Sağlık Çalışma Grubu Operasyon Planı sunumu yapıldı.
Toplantıda; sağlık hizmetlerinde sevk süreçlerinin daha etkin hale getirilmesi, acil sağlık hizmetlerinde kurumlar arası koordinasyonun güçlendirilmesi, afet ve acil durumlara hazırlık ile operasyonel planlamalar detaylı şekilde değerlendirildi.
Vatandaşlara sunulan sağlık hizmetlerinin kalitesinin artırılması ve hizmet süreçlerinin daha verimli hale getirilmesi hedefi vurgulandı.