ERZİNCAN

Kemah İlçesinde Aşure Günü Düzenlendi

Erzincan’ın Kemah ilçesinde Muharrem Ayı dolayısıyla Aşure Günü etkinliği düzenlendi.

Abone Ol

Erzincan’ın Kemah ilçesinde Muharrem Ayı dolayısıyla Aşure Günü etkinliği düzenlendi. Kemah’ta gerçekleştirilen program, Gülabibey Camii bahçesinde yoğun katılımla yapıldı.

Programa Kemah Kaymakamı Resul Tutay, Belediye Başkanı Cevdet Bayram, ilçe protokolü ve çok sayıda vatandaş katıldı. Etkinlikte birlik, beraberlik ve paylaşma kültürünü simgeleyen aşure kazanları dualar eşliğinde vatandaşlara ikram edildi.

Cami bahçesini dolduran ilçe halkı, düzenlenen programdan memnuniyet duyarken, Muharrem Ayı’nın manevi atmosferi Kemah’ta yoğun şekilde hissedildi.