Erzincanspor taraftar grubu “Zelzele” tarafından son zamanlarda camiada yaşanan gelişmeler üzere basın açıklaması yapıldı.

Birlik beraberlik ve destek mesajlarının verildiği açıklamada şu ifadelere yer verildi.

“Erzincanspor; bu şehrin sadece futbol takımı değil, yıllardır bu toprakların gururu, ortak sevdası ve en büyük değeridir. Bu büyük değere sahip çıkmak, Erzincan’da yaşayan herkesin ortak sorumluluğudur.

Bizler Erzincanspor’un hangi zorlu süreçlerden geçtiğini çok iyi biliyoruz. Kulübün ekonomik sıkıntılar yaşadığı, futbolcuların ve çalışanların alacaklarının ödenemediği, borçların büyüdüğü ve geleceğin belirsiz hale geldiği dönemleri unutmadık. O zor günlerde bu kulübün ayakta kalması için mücadele edenleri de, bugün Erzincanspor’u daha güçlü bir yapıya kavuşturmak için atılan adımları da görüyoruz.

Bugün geldiğimiz noktada; yapılan sponsorluk anlaşmaları, borçların azaltılması, kulübe verilen destekler, yeni yatırımlar ve güçlü transfer çalışmaları Erzincanspor’un geleceği adına umut verici gelişmelerdir.

Yarın gerçekleştirilecek kongrede Erzincanspor’un Anonim Şirket (A.Ş.) yapısına kavuşması yönündeki çalışmaları desteklediğimizi açıkça ifade ediyoruz. Profesyonel futbolun günümüz şartlarında daha güçlü, daha kurumsal ve sürdürülebilir bir yapıya ihtiyaç duyduğuna inanıyoruz. Erzincanspor’un geleceği için atılacak bu önemli adımın kulübümüzü daha sağlam bir zemine taşıyacağına inanıyoruz.

Ancak üzülerek görmekteyiz ki; Erzincanspor’un yeniden ayağa kalkması için önemli adımlar atılırken, bazı çevreler tarafından sürekli karamsarlık oluşturulmaya, yapılan güzel işler küçümsenmeye ve camianın birlik ruhu zedelenmeye çalışılmaktadır.

Buradan açıkça söylüyoruz:

Erzincanspor üzerinden kişisel hesaplaşmalara, çıkar mücadelelerine ve kulübün önünü kapatmaya yönelik hiçbir anlayışa izin vermeyeceğiz.

Eleştiri elbette olacaktır. Ancak eleştiri adı altında Erzincanspor’un itibarına zarar verilmesini, taraftarın umudunun kırılmasını ve kulübün geleceğinin riske atılmasını kabul etmiyoruz.

Erzincanspor artık geçmişteki gibi sahipsiz değildir. Bu arma için mücadele eden, bu kulübün geleceğine inanan binlerce taraftarı vardır.

Bizim sevdamız kişilere, makamlara veya koltuklara değildir.

Bizim sevdamız Erzincanspor armasınadır.

Kim Erzincanspor’un yanında ise biz de onun yanındayız. Kim Erzincanspor’un geleceğine zarar vermeye çalışırsa karşısında bu büyük taraftar gücünü bulacaktır.

Gün ayrışma değil, birleşme günüdür.

Gün Erzincanspor için omuz omuza mücadele etme günüdür.

Yarınki kongrenin Erzincanspor’un geleceği adına hayırlı olmasını diliyor, kulübümüzün daha güçlü yarınlara ulaşması için üzerimize düşen sorumluluğu yerine getireceğimizi kamuoyuna saygıyla duyuruyoruz.

Kazanan kişiler değil, Erzincanspor ve Erzincan olacaktır.

ZELZELE TARAFTAR GRUBU”

Muhabir: Semih PEKER