Ajans Erzincan'da Berat Bakan'ın sunduğu "Berat'la Sen de Konuş" programının bu haftaki bölümünde, Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi'nde önümüzdeki günlerde yapılması beklenen rektör ataması ele alındı.
Program kapsamında vatandaşlara, "Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi'nin yeni rektörü Erzincanlı mı olmalı, yoksa farklı bir şehirden yeni bir isim mi atanmalı?" sorusu yöneltildi.
Kentin farklı noktalarında mikrofon uzatılan vatandaşlar, yeni rektörün memleketinden çok bilgi birikimi, akademik tecrübesi, yönetim anlayışı ve üniversiteyi daha ileriye taşıyacak vizyona sahip olması gerektiğini ifade etti. Bazı vatandaşlar ise Erzincan'ı yakından tanıyan ve şehrin dinamiklerine hakim bir ismin göreve gelmesinin üniversiteye önemli katkılar sağlayacağını dile getirdi.
Farklı görüşlerin dile getirildiği programda, Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi'nin geleceğine yönelik beklentiler ve yeni rektörden istenen özellikler de vatandaşların değerlendirmeleriyle ekranlara taşındı.
Program, rektör ataması öncesinde kamuoyunun nabzını tutarak Erzincanlıların konuya ilişkin düşüncelerini izleyicilerle buluşturdu.
Programa www.ajanserzincan.com ve sosyal medya hesapları üzerinden ulaşabilirsiniz.